Fitness Festivalen 2010.



Vilken helg!
Det är så mycket som snurrar uppe i skallen just nu, så jag kommer knappt ihåg hälften!

Efter världens längsta tågresa (fick stå upp halva vägen) kom vi i alla fall fram och checkade in på hotellet.
Fick ett stooort rum, där hade vi tur!




Hade ringt och kollat i förväg, så det fanns möjlighet att köra cardio på hotellet.
Spa/träningsdelen öppnade inte förrens kl 8, så jag fick sovmorgon ända tills halv 8!
Körde löpbandet båda dagarna, och lyckade dra på mej skavsår av shoxen jag haft i 1 år.
Hur är det möjligt?!



Utsikten när jag svettades på bandet...



Efter dusch o frukost (suuper personal som fixade min gröt!) åkte jag mot Svenska Mässan.
Mötte så småningom upp Odd Uno o Simen. Brände X antal tusenlappar, beundrade muskler, provade nya grejer/ varor på marknaden och bara njöt av alla glada postiva tränigsfreaks!
(Och heeeta grabbar!)
Inne på mässan glömde jag totalt bort det där med att ta kort, förutom när det blev dags för SM i chins.
Ako Rahim var ju med..! ;)

                       

Nu vann han inte chinsen, men däremot blev han Svensk Mästare i dips! Hela 61 st!
Jääävligt bra gjort, av en jäävligt bra kille..! :)

Under eftermiddagen träffade jag min nya Chef och kollegor från dom andra butikerna.
En trevlig skara människor! :)
Fick hänga med på ett varv och blev presenterad för några av våra leverantörer.
Var bland annat inom Dalblads, vilket jag nog kommer leva på länge..! 




Syndade med en pepparkaks-bar oxå.
FUCK vad gott! Typ som pepparkaksdeg! Beställa en tills julafton?! :P

Gick några varv till på mässan,
innan jag drog vidare mot stan där jag mötte upp mamma för lite julklapps shopping.
(som mest blev grejer till mej själv!)
Åt middag, efter 100 års letande efter ett ställe med okej mat. Alltså en meny som innehöll mer är hamburgare och pizza. Skam den som ger sej, blev allt biff och grönsaker till slut! :)

Var rejält trött i benen efter att ha gått hela dagen, så det blev en lugn kväll på hotellrummet...
Och jag somande rätt snabbt, och drömde om mitt kommande fitnessliv! ;)

Söndag morgon, back to the trademill!



Efter det, utcheckning och mot stan och mässan igen.







Brände dom stackars pengarna jag hade kvar på massa gott o blandat. ZMA, CLA, glutamin och sånt..!
Sen tog jag mej in till Kongresshallen och kollade in BF brudarna.
Satt illa till, så dåliga bilder.

       

Hmm... Vet inte riktig vad jag tyckte om startfältet.
Många bra, men många som jag tyckte var för tunna.
Men, det är en bedömningssport, och domarna bestämmer utgången. Punkt.

Efter detta åkte vi heeem! Och jag köpte en sallad med hela 4 cocktailtomater!
Amazing..! ;)




La till lite extra gurka... by myself!


Jaa, det var min helg i alldeles för lite bilder!
Men det har i alla fall varit alldeles fantastisk.
Lite tråkigt att inte Jay dök upp... Eller mycket tråkigt.

Men summa sumarum en toppers helg, som gett mej motivation och vilja för ett bra tag framöver.


Bloggar senare vad som inköptes, nu är jag för trött!
(tränat rygg!)

Hörs i morrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0