Formcheck v 50



Det här är dietens hittills konstigaste vecka. Jag fattar nada, milt sagt.

Men okej, here we go!

Minus 1,9 kg. (!)




Jag kontrollvägde mej flera gånger, men det stämde.
Var lite rädd att Heidi skulle tycka att det var lite negativt att jag tappat så mycket på en vecka, men ikke!
Citerar: "KANOOON!!!:)))"
Ju längre man följer en diet med bra kost = desto mer förbränner kroppen!
Så detta innnebär att jag nog inte kommer sänka intaget på ett tag, (såklart beroende på hur veckorna framåt utvecklar sej) och det innebär oxå att jag är livrädd för att jag snart kommer hamna på en platå där jag stannar upp lite.
Meeen, då blir det ju en sänkning, så det är ju inget stort problem egentligen!

Kroppen har känts lite matt den här veckan, men jag tror det mesta sitter i huvudet.
Mycket tankar och saker som är / varit på gång.
Borde bli bättre nu framöver, då jag rett ut det mesta. :)
Men även om jag varit matt, har jag ju inte trappat mer på vikter eller reps.
Snarare tvärtom! :)

Har även tagit lite formbilder, men jag väntar en vecka till innan jag kör igång med att visa vecko-formen.
Dels för att det egentligen inte än nån form att prata om, och dels för att jag suger på att ta kort på mej själv.
(Dahl... bli min fotograf?!)


Slutligen;
Just nu leker livet! Jag njuter av varenda sekund, och det är kul att se resultaten komma...
Vilket sporrar mej att lägga ännu mer kraft, och ännu mer energi på att bli så jäkla bra det bara går!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0