Glögg varé hääär!



Jag dricker glögg! Och klarar knappt hålla ögonen öppna...
Har gjort egen glögg, på funlight och glöggkryddor.
Smakar nästan som "riktig". :)



Jaa jag vet, jag är tråkig!
Men vet ni vad?!
Jag orkar inte bry mej...! :)
Även fast det råkar vara lördag.



:)






Gympasset idag bestod av mage, baksida lår, rumpa och triceps.
Kanoners pass!
Hade egentligen väldigt dåligt med energi, men på nåt sätt gick det i alla fall...
Känner redan nu hur träningsvärken kommer smygande.


I morgon är jag ledig..!
OCH jag har cardio-vila!
Sovmorgon?! Skulle tro´t!

Ska en sväng till gymmet bara, kommer ju missa ett pass nästa vecka när jag åker till Götet.
Så jag drar igång och tjuvstartar nya veckan i morgon...






Natta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0