Guldfiskminne.


Gillar att jag la upp bilden på mina nya handskar i förra inlägget...
Hade för mej att jag tyckte dom var bra?! (har ett par gamla likadana!)
Well, jag mindes fel! Jäklar vad jag har fått skav idag.
Dom är liksom förstora i själva fingrarna, så kanten viker sej inåt och skaver...! :(

Jaaa, jag vet att det finns människor som har det 100 ggr värre...
Men det här är mitt stora problem just nu!

Nya handskar (ett par till) i julklapp bliré!
Men förutom handskproblemet gick det som en dans på träningen idag!
Älska ryggträning väl?!
Älska ökningar i stående rodd?! JO DE!

Och så Gillar jag fortfarande mina "gubbar" där nere! Bröderna brothers...
Idag berättade dom att dom tränat där nere sen -94.
Såna saker ska jag oxå berätta för ungdomarna när jag blir äldre...! :)


Å som vanligt har tiden bara runnit ifrån mej idag,
så nu får jag avrunda här så jag hinner få lite välbehövd sköhetssömn!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0