Kaos..?!



Jag har under den här julen insett hur otroligt dumma i huvudet dom flesta blir på fyllan.

Halleluja; Att gå på Diet över jul is the shit!
(Eller jämt kanske?!)
Ingen bakfylleångest, ekonomiskt som sjutton och det bästa av allt:
Jag har inte gått upp en massa kilon över jul!
(snarare tvärtom!)

Juldagen var bara kaos. Från början till slut.
Massa bråk, massa folk som gjort massa dumt.
Mitt i glassplitter, otrohet, polisbesök, slagsmål och tårar knallade jag hem.
Kändes mej helt apatiskt, allt var så overkligt.
Men tydligen gick "autopiloten" igång, för jag ställde mej i köket och började koka ägg och göra matlådor?!
Då ÄR man bra mycket miljöskadad... Partyprinsessa så jävligt väl?! Haha!

Men jag lever mycket hellre det här livet.
"Det trååååkiga, noll partajande livet."
MYCKET HELLRE..!

Annars så har jag idag lyckats slita av mej lill-tånageln när jag i morse skulle springa in i köket.
(försov mej!)
Skönt uppvaknade! Jag drog ett rejält bandage runt foten, knödde ner den i skon och så ut på powerwalken.
Fy fan för en smärta..!
Gjorde om samma procedur på gymmet förut, halta lotta på löpbandet!
Vacker syn... Jag får bara bjuda på den!

Ryggpasset gick i alla fall bra! :)
Oroar mej lite mer för axelpasset i morgon, har fått lite känningar igen.
Men ormsalva på, och lång¨uppvärmning så borde det gå.


MEN;
Nu ska jag fasenimej sova. Ledig i morgon, sovmorgon! 
Har blivit dåligt med sömn under jul, är alltid så mycket annat man vill/måste hinna med..!
Får tas igen nu! :)




Pyjamas på, sista te-koppen för dagen. Snart, äntligen sooova! :)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0