Lätt..!



Just nu är jag på strålande humör! Mätt i magen efter träning och en sväng i solariet. Gött!

Idag ska jag bara få be att berätta att träningen gick hur bra som helst, och det kändes plätt-lätt!
(ja, nu körde jag ju inte "lätt" för det, men kroppen kändes pigg o fräsch och jag vågade gambla lite!)
Första övningen blev knäböj, och efter förra veckans dåliga pass hade jag ju ett ganska bra utgångsläge,
så jag chansade lite och satt ett nytt PB! :)
Paniken lyste nog om mej när jag lyfte ner stången,
och för en sekund tänkte jag faktiskt;
-Okej, vafan gör jag om jag inte tar mej upp nu då?!
Men det gick bra, körde hela 5 reps! :)
Nästa vecka, då ska jag fan upp 5 kilo till! Sen är jag en bra bit närmare målet på 100kg, även om det fattas lite!

Efter knäböjen gick jag över till hackliften, där jag satte ett PB igen! :)
Kul som fan, men samtidigt så måse jag reflektera att jag ena veckan sliter som ett djur, 
och nästa vecka ökar jag 10kg, och kör 2 set på 10 reps?! 
Hmm... Ojämn i formen?! 
Jaja, sen körde jag på mej 4 set benpress och 4 set benspark.
Avslutade med att köra vader. Boooring..! Men, jag har fan inte skolkat en enda gång än!

Körde mage i början av passet oxå, och idag satt det! Har ofta svårt att få kontakt med magen,
kan hända jag skrivit det förut?! Men det är verkligen något jag sliter med...
Så om även det börjar lossna nu blir jag mer än nöjd! :)

Åhh, bra dag! Men jag är fan braaa sliten oxå! En lång dusch och massa stretch får det bli nu...

:)





Camilla Öhman har riktigt bra ben!
Ge mej...! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0