Måndag, tisdag...


Ja här gåre unna gunnar!
I den här takten är det snart fredag och dags att bege sej till Göteborg! :)

Fick tag i biljett igår, och min kamera fanns att hämta ut på posten...
Så nu är det bara packa kläder och planera mat kvar, and then... ready to go..!


Eller jag måste jobba lite först, och träna ännu lite mera... ;)


Idag har jag gjort nytt PB i knäböj igen! Fick lite hjälp på sista repsen av Strongman-Jens, schysst! :)
Så nu är det 20kg kvar... Klarar jag det innan nyår?!
Blir tufft, men jag ska göra ett seriöst försök! 
Efter att jag tagit mej igenom hela benpasset fick jag hoppa upp o köra 40minuter på crossen.
Det var -20 här i morse, då är de inge vidare att köra morgonpromenad alltså.
Speciellt inte när jag är livrädd för att bli förkyld!
Men tusan alltså, dom 40 minutrarna gick fort, för jag hade en kardio kompis idag! :)
Och hon körde götemej! Började känna mej lite när jag passerat halvtimmen, tittat bort mot bandet,
-Och där körs det spurter!
Jaa, då vare bara att bita ihop o slita liiite mer, liiite till! 
STOLT över dej!


Nu ska jag se slutet på Desperete, packa inför i morgon och äta mat!

Ajöss!


Min fina rosa nya lilla vän! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0