Måndag :)



Då var nya veckan igång! :)

Har knatat en tur, och gud hjälpe mej för den röööfven!
Ni vet, i oplogade uppförsbackar kan det va käckt att liksom... Skjuta ifrån lite?! När man hela tiden glider bakåt?!
Hmm... Hade svårt för det idag, gjorde så ont att jag inte visste om jag skulle skratta eller gråta?!
Så jag svor fina ramsor i stället! ;)



Lönen hade kommit in på kontot inatt oxå! Så nu är räkningarna betalda.
Tyckte det gick rätt smärtfritt, så jag funderar på om jag glömt nån?!


Nu ska jag gå ut i köket o komma ihåg att ta mina kosttillskott!
Sen ska jag susa mej mot jobb.


Ikväll blir det rygg på gymmet! ♥







Kommentarer
Postat av: Tessan

hur fungerar den nya bloggen? :D

2010-12-20 @ 17:56:41
URL: http://sessapudding.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Förträffligt! Du är är min hjälte! ;)

2010-12-20 @ 20:50:49
Postat av: emelie

hejdlöst snygga handskar :) har likadana ;)

2011-01-12 @ 19:55:46
URL: http://metrobloggen.se/hyrkas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0