meeen



Det va då väldans va svårt det skulle va att få till ett inlägg?!

Bara för det kommer jag inte ihåg vad jag tänkte skriva..!



Lägger upp en bild på mina nya superfula gore-tex skor i stället.




Men även om dom inte ser mycket ut för världen, va dom alldeles ypperliga att gå i!
(Och det va väl lite det som va vitsen med det hela)


Tillsammans med skorna och min nya mp3 (TACK ÄLSKADE SYSTER!) ska jag ge mej ut i morgon bitti.
Jämt längtar faktiskt?! Therés och jag la in massa låtar förut. En del bra och bortglömda guldkorn, men oxå en del man faktiskt borde skämmas över att ha på en spellista. Jag kommer nog skratta högt i morgon, och så blir det nog en lite längre tur... ;)

Nu ska jag hoppa io säng, ett av mina nyårslöften är att få mer sömn.
Kan lika gärna börja öva på den punkten... :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0