Mosad, manglad och klar.



Min rygg är totalt färdig sen igår. Har fina blåmärken efter stången!
(Men det gillar jag faktiskt just nu!)
Hade konstigt nog ingen träninsvärk i benen sen knäböjen igår?! Enda som jag kände av var min ömma rygg, och höger axel som inte tyckte om att jag var tvungen att hålla så jäkla brett.
Så därför tog jag och fixade till lite träningsvärk i benen tills i morgon. ;)
Började med knäböj, men idag körde jag inte på mer än 60kg.
(höll på att dö av värken när jag lyfte av stången..! Rätt på blåmärkena.. Nice!)
Körde fler reps i stället. Vidare till hackliften, maxade så gott jag kunde...
Över till benpressen, vilket var en plåga! Benen kändes rätt möra där.
Men då måste jag ändå gilla pressen, för där är det ju i princip bara att mata på. '
Man behöver ju inte hålla nån balans eller va rädd att man inte ska ta sej upp som i tex. knäböjen.
Som sista övning körde jag benspark, tror jag landade på 5 eller 6 set med ca 10 reps/set.
Har aldrig, aldrig aldrig haft sån kontakt som jag hade idag! Det brände nåt så inåt...!

Så idag fick benen så dom teg! Sista gången för i år, så det skulle bara fattas.
(nu får dom ju vila ända tills nästa år..!)


Och foten jaa... jag har jobbat i Uggs idag. Extreeemt snyggt. Haha!
Jag gick på jobb i alla fall! Klapp på axeln! ;)


WORD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0