Rött, rött, rött!



Ganska bra eftermiddag! :)

Körde ett ryggpass som faktiskt kunde gått bättre...
Lite sliten, mytche träninsvärk, snorig och med nån jävla hosta som plötsligt bara dök upp?!
Jaja, efter förutsättningarna antar jag att det gick hyfsat ändå.
Men jag vill ju bli bättre, varje pass! :D

Åkte sen till mamma o pappa ♥
Mamma färgade håret på mej, så jag är nu heeelt rödhårig... Ingen utväxt! Härligt!
Sen åt jag lite matlåda och dom smörgås (såg gött ut..!)
och så avslutade vi det hela med glögg!
Jag hade köpt med en lingonglögg till dom... Luktade o smakade helt okej!
Tog en liiiiten liiiten smutt! ;)

Åkte hemåt och inom solariet... så nu ät jag helröd som min Lilla lustiga Dahl kom på!
Ähh, de lägger sej!



I morgon mina vänner börjar toppenveckan! Fy tusan, FITNESS FESTIVALEN HEEELA HELGEN :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0