Snön ligger vit på taken...


Endast Alexandra är vaken?!

Jag är i alla fall måttligt säker på att jag var ensam om att sitta på en cykel och köra cardio vid halv 5?!
Men vad faan ska man göra när tiden inte räcker till?!
Tänkte börja jobba en timme tidigare, och det hade ju gått plus minus noll om jag skulle kört cardio efter träningen sen! Då hade ju jag ju ändå inte sparat in nån tid?!
Så då fick det bli börja tidigare, och köra cardio före jobb som vanligt..!

:)

Lite koko-varning jag vet, men nu är det så här;
Ska man komma nån vart måste man offra sej.

Det är oxå därför jag igårkväll slog bort alla tankar om att ta mej en liten stänkare på juldagen.
För mycket jobb är och kommer läggas ner framöver för att spolera det på en kväll.

Jag går ALL IN nykter helt enkelt! ;)
Tror det kan bli en bra kväll ändå, med mina härliga dretfulla vänner!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0