Taggar inför gym.



Nej, nu överdrev jag.
Eller ja, jag har jättelust att träna... Men är lite seg i kolan idag! ;)

Sovmorgon till kl 11. Örrk!
Men gött vare!
Sen dess har jag mest städat o fixat inför julpyntning, som jag får ta och planera in till veckan.


Syster ringde mitt i städandet, hon stod utanför mitt fönster (fortfarande på storgatan i big City Challa)
med tomteluva på huvudet och med en liten ponny i näven.
Jaaa, det är min syster i ett nötskal det!
(Jag kanske ska skriva att det är skyltsöndag idag och att hon o ridskolan står för Ponnyridningen.
-Hon brukar alltså inte stå med hästar på storgatan.)

Näej hörrni!
Nu tar jag o svidar om ovh sticker på träning!
Idag är det ju både söndag o måndag i träningskalendern!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0