Tiderna förändras...



Och allting kan inte alltid vara så som det alltid varit!

:)



Idag skulle jag få gjort så mycket, men som vanligt stöp den planen!
Så nu sitter jag här efter att stressat runt som en dåre och försökt packa inför Göteborgshelgen.
Är inte färdigpackad än, ska duscha, städa och sova lite kanske?!
Ska upp som vanligt i morrn och göra morgon kardio...
Väl i Götet blir det nån form av morgoncardio, vet dock inte riktigt vad dom hade för nåt på hotellet.
Men det löser sej! Gymvila blir det i alla fall, klar med veckans alla 5 pass nu!
 

Nej fan alltså, jag har inte tid med det här...!

Hoppas ni får en kanoners helg, det ska i alla fall jag ha!






Åh, jag har fjärilar i magen! Tänk att det äntligen gått o blivit dags...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0