Ny chans i morgon...




Åh jag är så himla IRRITERAD!
Håller på att bli tokig tror jag...

Tar dagen idag först, och avslutar med gårdagen för den är whats keep me going just nu!

Idag:

Cardiovila, så jag stack till jobbet en timme tidigare för att få sluta kl 16.00
Glömmer halva morgon proceduren, (alla kosttillskott, glutamin osv..)
Jaja, inte så mycket att göra åt! Klunkar lite (för mycket) kaffe som kompensation och jobbar på.
Vid lunch är det uppdukat julbord, och det var nog inte en enda sak dom missat!
Ägghalvor, janssons, omelett, skinka, lax, sill, köttbullar rödbetssallad and so on...
Fint hade dom gjort det oxå..! :)
Höll mej dock till min lilla låda, och fortsatte med kaffe intaget.
Nån timme (och x kaffekoppar) senare började jag få rejält ont i magen.
Nu är inte det så ovanligt för att va mej, så jag stämplade ut och skyndade till Norge för att träna.

Och vilken jävla träning! Försökte tagga till, men va som svårt!
En efter en försvann dom grabbsen... Och kvar stod jag med min uppsvällda och onda mage.
Körde 2 magövningar (idiot) och bröstpasset. När jag kom till biceps fick jag lägga mej på golvet och vänta på att magontet skulle gå över. Skedde ikke.
Körde 1 bicepsövning innan jag kom överens med mej själv att det inte var värt att fortsätta.
-Därav irritationen!
Men, jag ska minsann ner och köra det här passet igen i morrn eller på söndag.
Hade tänkt köra baksida ben/triceps i morgon, men jag kanske flyttar det tills på söndag.

Har fått i mej lite mat nu, och magen är liiite bättre.
Men i morgon blir det inget kaffe.
Learning by doing..!

Till nåt trevligare!

Igår:

Var uppe på nya jobbet och pratade med min chef! :)
Känns hur kanon som helst!
Tror det kommer bli riktigt riktigt kuuul!
Kollade igenom sortimentet lite snabbt, och fick med en del papper hem som jag nu lusläser för att friska upp kunskaperna! Kan ju säga att det inte blev så mycket sömn igår... 
Jag är så himla taggad inför det här, för att inte tala på hur glad jag är..!
Fick med mej en smartshake oxå, "våran" smartshake. Rykande färsk! :)


 


Fick till ett bra benpass igår efter besöket på Body Power, har sjuk träningsvärk idag!
Älska älska knäböj och hacklift!



Tar en tidig kväll i kväll. (skräll)
Ska försöka få gjort nästintill allt i morgon! ;)


Formcheck i morrn bitti oxå... Då hoppas jag att min mage är bra igen och inte ser ut så här!




I morgon är de ny dag, nya tag! :)




Kommentarer
Postat av: Brusse :)

Nu när du vet jag läser din blogg var jag bara tvungen att skriva att du ser HEEEET ut på bilden! Du är grym :) Ses till veckan! PUSS <3

2010-12-19 @ 00:46:12
Postat av: Alexandra

Haha, het som en get! :P Men tack söta...! :) Puss!

2010-12-19 @ 10:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0