Dec. 24, 2010



Vi fortsätter på listan:

Ris alaMalta; Överskattat.

Lussekatter; Jäkligt gött!

Skinksmörgås; Heaven! :)

Så nästa år kan jag nöja mej med lussekatter o skinksmörgås! :)
Och förresten, revbensspjäll vill jag ha oxå..!

Har haft världens bästa julafton! Fin tid med familjen, och fantstiska julklappar!




Morgonmys!



Mina hyacinter har börjat blomma...! :)



Mitt bidrag till klappsäcken!



Lillebror gillade granen...





Clara spanar efter Tomten.




Världens minsta finaste gentleman! ♥



Revbensspjäll... Gilla!


Pappa fixar...


Julskinkan...
Tycker jag varit duktig som tog första och sista skinksmörgåsen idag!



Extreeemt nöjd Alexandra!
Oxå en otroooligt svullen, proppmätt och lätt illamående Alexandra.


I morgon är det tillbaka till diet livet igen!
Och det mina vänner, ska bli skönt!



HOPPAS NI ALLA HAFT EN LIKA FIN JULAFTON SOM JAG HAFT..!




Älskar mina vänner och familj mer än nånsin!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0