Yesterday´s


-Träning!

Först den dagliga promenaden, skönt att komma ut o få frisk luft!
Tycker det är finemang att man kan köra inne vid behov, men jag tycker allra bäst om att gå ute.
Även om man får pälsa på sej som sjutton, många minus nu!

Man kan ju införskaffa sej ett ûbergrönt underställ... Hej gröngöling!






Blev ett mage/rygg pass. Och skoja att jag var taggad efter helgen? Så inåt ****!
Tog ut mej riktigt duktigt, på näst sista övningen (T-bar) trodde jag att jag skulle smälla av.
Men som varje gång, (tror ofta jag ska dö...) så gick det allt att ta i liiiite till.
Gjorde nytt PB i marken oxå. :)

Och idag känns det i ryggen! Massa träningsvärk... Yeay!



Ledig idag, semester igår. Semester under helgen som var o ledigt till helgen.
Jäkla tufft den här veckan... ;)

-Men jag få gjort en del. Nu ska jag tillexempel ner o hämta tvätt. Spännade dag var det ja... ;)


Efter tvätthämtning blir det gym! Axlar... 
Efter 2 halvtaskiga pass på senaste ska det gå bra idag.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0