1:a advent..!



Vilken dag, vilken gårdagskväll och vilken helg!
Jag har legat dubbelviken av skratt på jobbet idag, det hände väldans mycket crazy saker igår!

Jobbade till 17 och satte sen kursen mot gymmet. Kände mej lite småseg och hade mest lust att åka hem och sova. Men skam den som ger sej, blev ett bra pass till slut! Den här veckan gick lårcurlen finemang, vette tusan vad det var som felade förra lördagen?! Triceps övningarna har nog aldrig nånsin suttit så bra som igår! Jäklaar vilken pump jag hade efter dipsen! :)

Efter gymmet åkte jag till mor o far med lite sommardäck, och var vid det laget redo att ta kvällen...
Men, så börjar mobilen ringa... Mycket folk som skulle ut,
så jag fick ett infall och skyndade mej hem till duschen och hängde på.

OBSERVERA att jag körde, och inte drack en droppe!

Var väl hemma runt halv 4 i morse, efter tidernas knall-lördag!
Herregud vad kuuuul jag hade! (va ju inte en jävel som trodde att jag var nykter liksom!)
Det bästa idag är ju att jag fick med mej precis ALLT som hände! He he! ;)

Eller neej, det bästa är faktiskt att jag imorse vaknade och begav mej ut på den vanliga promenaden, åt frukost och åkte sen på jobb.

Kändes så jäkla kul att va med, utan att jag för den sakens skull förstört för kommade träningsvecka eller allt slit jag lagt ner hittils!

För ska jag klara det här, måste jag få vara "vanlig" och följa med ut nån gång emellanåt.
Nykter så klart, och träningen kommer alltid komma först.
:)


Nu ska jag ta och krypa till sängs! Ladda inför en ny träningsvecka...
I morgon blire träning i NOREG, gleeeder meg! :)


Hoppas ni alla haft en fin 1:a advent!




Jag KAN va så jäkla pysslig när jag vill!
(läs; orkar)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0