Bakvänt.



Vaknade vid 6, upp o hoppa, drack mina aminosyror och kollade utetermometern.
-5 grader... På med långkallingar och vantar, och så ut o knata.
När jag kom hem ringde jag jobbet o kollade läget. Det hade varit lugnt hela eftermiddagen igår, och det allt såg bra ut. Så då stannade jag hemma med gott samvete!
Tanken var ju att jag skulle komma extra om det behövdes.
Drack frukostshaken och kröp ner i sängen igen. Sov jäkligt länge. Gött! :)

Gick sen upp och åt frukost... haha!

Sen dess har jag mest slappat på soffan, städat och tvättat lite. 
Ska snart sätta igång med maten för veckan.

Gud vad trögt dagen går när man har gymvila och inte jobbar?!
Men fasen vad jag nog behövde den här dagen, kändes att kroppen började bli rejält sliten!


Hade jätte mysigt hos Pernilla igår. ♥ Hennes hus blir såå fint! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0