Ballongmagen...



Ja uäck som jag mår! Jag har precis kommit hem från kalas hos syster o svågern som blev 29 unga år idag! :)
Tårtorna, bullarna och muffinsen stod på rad. ;)
Men det är faktiskt inte därför jag har ont i magen, utan det är nog all julmusten på tom mage som är problemet!
Jag stod fint över göttebordet, men jag hetsdrack ju all julmust jag kom över i stället.

Slängde i mej lite kyckling o ris när jag kom hem, så jäkla hungrig.
Kan väl inte säga att det gjorde magen bättre precis...




VILODAG idag! Både från kardio o styrka... Det händer inte alltför ofta!
Var så uppe i varv i gårkväll och jag somnade jäkligt sent, så jag var inte så pigg i morse.
Men men, en dags vila står det ju på upplägget, så ingen fara på taket! :D


Igår däremot vare andra bullar! Fuck vad bra jag var!
(Ja, jag VET, man får inte säga så om sej själv...!)
Knäckte ett nytt PB i knäböjen, sen ett i hackliften och slutligen ett till i benpressen!
Har känts i benen i dag vill jag lova...!
Hade helt enkelt en superdag igår! :)




I morgon är det back to the gym igen... Blir mage, bröst o biceps!
Och efter det är det HEEEELG! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0