Det snöar! :)



Så kom då den första snön! :)
Undrar om den ligger kvar i morgon bitti?!
Hoppas det, jag vill morronpromenixa i snöööö! :)

Har införskaffat mej världens fulaste mössa idag, den sista som fanns kvar på jobbet... haha!
Sen har jag varit nere hos mor o far och hämtat upp mina "vinter-powerwalk-skor".
Dom såg inte ut, men jag hoppas dom håller halva säsongen i alla fall.
Fick med mej reflexer oxå, höll på att bli överkörd i morse...
Svor över att biljävlen inte såg mej, tills jag kom på att det kanske inte var så konstigt att den inte gjorde det?!


Hade fått ett paket på lådan med! Massa massa te!
(För dom som undrar om det är gott; Svar nej. Om det hjälper; Svar förhoppningsvis!)







Funderar allvarligt på att gå upp griiis tidigt i morgon för att kunna träna på Raggen efter jobbet?1



isåna fall blire sängen; NU!


Förresten, blev varken ben eller axlar idag,
Det blev bröst / Biceps!
:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0