Färdig

med alla lådorna! :)

Känns som om jag inte gör annat än att laga mat, väga maten o diska.
Skojiga saker till på köpet! :P



Har ju tränat idag oxå! Körde på rätt bra, ökade i benpressen o hackliften.
Nu ska det byggas in i det sista! :)
Som sista ben-övning körde jag benspark, och efter mina 4 set körde jag högreps på lätt vikt, för att krama ut riktigt allt jag hade. Bränner en del nu... Jisses. Nästan så jag borde hoppa cardiovilan i morrn och gå en sväng bara för att mjuka upp lite?! Får se... om jag orkar!
Gött på gymmet idag, inte så mycket folk. Ett tag var vi bara 2 pers!
Men sen kom allt torsdags gänget, och det var allt tur... Blev nästan lite orolig för dom.
Så himla söta, ett par herrar i sina bästa år som alltid tränar på torsdags kvällarna.
Trevliga, och rappa i käften! ;)







Neej, nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna.
Ska bara få ner lite glutamin, cla och zma så blire natta!






Sweet dreams...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0