Första dagen


på en ny fantastisk vecka....!

(Ja, jag försökte i alla fall intala mej det i morse! ;)
-När jag i  mörkret knatade runt i kvarteren och svor över att pulsklockan fortfarande är koko)

Men allvarligt, så gillar jag måndagar mer och mer tror jag. Ny vecka, nya chanser!
OCH; RYGGTRÄNING!

Idag höll jag på att ta knäcken på mej själv i gymmet. Ibland är jag så uppe i varv att jag liksom inte riktigt tänker efter, utan bara köööör. Då brukar jag oftast bli väldigt väldigt sliten.
Tillexempel så skulle jag köra 5 övningar på ryggen idag, (varannan vecka 5 varannan vecka 6)
men när jag nu tänker efter så körde jag väl 7stycken?!
*Marklyft
*Latsdrag
*Sittande rodd
*Fatman chins
*T-bar
*Stående rodd med stång
*Pulldowns i cable

Jaja, bra gick det i alla fall! Får bli 5 nästa vecka...! :)
Men, sliten...?! Jo de! Phu!




I morgon fyller världens bästa mamma år...! ♥ Jag önskar jag kunde köpa heeela världen åt henne, för hon är så jäkla bäst! :) Den dagen jag blir rik, blir mamma den första personen jag kommer köpa fin present till! :)




En annan som är bäst, är Therés! Ibland får jag ont i magen när jag tänker på hur snäll den människan är mot mej! Jag får åka med till och från jobbet, låna bil... Inga problem!
Hur ska jag någonsin kunna ge tillbaka allt det hon ger mej...!?!
Jag älskar dej Skata mi! ♥












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0