Ge mej ett par timmar till


varje dag, så jag hinner med allt!


Fick hoppa DH idag, hade häcken full ändå.
Just nu väntar jag på att maten i ugnen ska bli färdig, så fort den är det ska jag rusa till sängen.
Är tröttare än nånsin...!
Och ändå hade jag sovmorgon imorse. ;)
NÅN som är lite bortskämd coh bekväm kanske?!


Fick tag i några klappar, men har fortfarande en del kvar.
Får bli söndags projektet!
Tänkte bli färdig innan jag åker till Göteborg o Fitnessfestivalen, för sen vet man inte om det finns några pengar kvar...!
Har en lååång lista på allt jag ska köpa! :)


Åh, köpte ny jacka idag oxå! Älskar´n! :)
Haha, mitt liv blev liksom komplett nu på nåt sätt...
Inte mycket som ska till om dagen.


Åkte till Raggen o tränade med grabbarna igår.
Hela gänget var komplett, för Ivar-Pusen kom! Har inte sett honom sen tidigt i somras, så jag blev jätteglad när han klev in genom dörren. Han o Janni blir föräldrar om 2 veckor...♥ Så jäkla skoj!
Tränade rygg igår, med betoning på tränade. Jävlar anamma vad jag tog ut mej!
Ole hjälpte mej med chinsen, och det flimrade för ögonen på sista repsen.
Fick lägga mej på en bänk o vila lite... ;)

Idag blev det axlar, och det tog lite tid inna jag kom igång ordentligt, men när jag väl var varm gick det bra!
Tror dock att det passar bra med gymvila i morgon, överkroppen känns rätt manglad just nu...


Nu är maten klar, så nu jäklar ska jag SOOOOOVA!


Natta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0