Godmorgon TORSDAG...!



Hej och hå vad jag slet i morse... Uffamej!
Jag fick pina mej ut på promenad, hade liksom inte ro nog att ligga kvar i sängen..
-Men för sen sakenskull hade jag ingen lust att gå ut och gå heller...!
Men jag har blivit rätt bra på att tvinga mej själv till saker, så det blev en skogspromenad på 45 min, i snö och solsken! Ganska okej start på dagen ändå! ;)
Energin lyste dock med sin frånvaro, men jag blev snabbt på bättre humör av ett sms från kära syster.
Hon hade hittat en bil åt mej, så jag ska ringa på den nu tänkte jag!
Börjar bli rejält less på att behöva tigga skjuts...
Känns som om man är en bortskämd dretonge som bara ska köras hit och dit på bestämda klockslag.


Det bästa medn lediga dagar är nog frukosten! Lung och ro, och att få äta allt på en gång!
På jobbdagar delar jag annars upp det, proteinshaken på väg till jobb runt 8 och sen grötfrukost vid 10 snåret.
(Och då ska det gå snabbt, brukar bli en 20 minuters rast.. Och jag som äter så lååångsamt i vanliga fall)
Så det känns som värsta lyxen att få ha det såhär ett par dagar i veckan! :)



Gröt, proteinshake, 2 koppar grönt te med maskros, saft med glutamin och diverse tillskott!

:)



Det var nyss en jäkla cirkus utanför mitt fönster,
det bråkade och tjöt.
Inte så konstigt, julen var på väg upp!
Belysning och tomtar...
Sånt har man utanför fönstret när man bor på Storgatan
i big city Challa! ;)





Nu ska jag ringa på bilen!
Wish me luck!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0