Helgen.



Ja, världens längsta helg känns det som.

Fredag kväll satt jag mest i telefon.

Lördagen bestod av morgonpromenad, vägning, spånkörning träning och;

Så sålde jag min bil...!

Sorgligt sorgligt, men skönt att ha det gjort!
Kommer sakna den som sjuttion, speciellt nu i början när jag måste gå dit jag ska! ;)

Idag har det dock varit lugna puckar! Fixat o dolat...
Bjudit mor o far på middag. Skoja att det var ett test av disciplinen?!
Gjorde fläskfilé gryta med klyftpotatis, och efterrätten blev chokladmousse.
Och fan heller att jag smakade en lite. IKKE! :)


Nu ska jag som vanligt packa matlådor. Suck.



OCH; Jag har ont i magen, ont i hjärtat. Ont i hela kroppen.
Jag är så himla ledsen för att jag inte är på Rockbåten denna helgen.
Fyy.
Men, man kan inte både äta och ha kakan kvar.





EYES ON THE TARGET! =DIET OCH UPP PÅ SCEN!!!




Min fina fina Audi. Tack för att stöllekörning! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0