Hur tänkte du nu?!



Ibland tänker jag inte riktigt efter före.

Vilket nu innebär att jag ska jobba i helgen. Ahh... min sovmorgon! Vart tog du vägen?!
(att jag ska jobba gör mej inget, men soooovmorgonen då...!?)
Ajja, vi får satsa på nästa torsdag i stället...


Och eftersom jag ska jobba fler dagar måste det lagas flera matlådor.
Satt just och övervägde en liten power nap innan jag sätter fart.
Men hallå, det är väl bättre att göra lådorna och sen gå och lägga sej?! -Jode!

Som kronan på verket ändrade jag mitt schema i morgon från 8-17 till 7-16.
Smart, igen. Har i alla fall ingen morgon cardio att köra, cardio-ledigt i morgon! :)


Får väl sätta fart med lådorna, blir ju ett par stycken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0