Ibland är en dröm det finaste man har.


Det blev ingen bra måndag morgon för mej precis...
Nej nej,jag tog tillfället i akt och försov mej litegrann.
Jag hann ju till jobbet i god tid, men hann ingen morgonpromenad.
Blir så jäkla grinig, för jag lyckas somna om direkt efter jag slagit av alarmet.
I morgon ska jag tända lampan inna jag slår av!!!
Har då fan inte tid att missa massa dyrbara minuter på morgonen! :P

Kom till jobbet, och jisses vad mycket bättre humöret blev. Inte.
Ibland får man koppla på autopiloten och bara jobba, inte tänka.

Tillslut blev i alla fall klockan 5, och jag åkte till gymmet.
Väl där steg humöret avsevärt! 
Nån underbar människa hade letat fram en bra skiva och skruvat upp volymen max.
Massa massa folk, nästan trångt. Då tycker jag det är som bäst, för då har alla fullt upp med sitt, ingen står ooh drölar när man är flera på samma maskiner/stationer. 

Fick till ett bra ryggpass, och efter det hoppade jag upp på bandet och körde mina 40minuters kardio.
Duktigt väl?! :) Tiden gick faktiskt fort, jag hade fullt upp med att spana in CAK´s bästa muskelknutte.
God damn, han kommer bli hur bra som helst! Skoj! :)


Ska ställa mobilen på ringning nu, sätter tre olika klockslag ifall om att..!
Och sen håller jag tummarna för att det inte är fler minus i morgon bitti än vad det är nu,
( ca -6) för jag har ingen mysse! :(


Ska sova sött och drömma om min dröm! Som just nu är det som "keeps me going!"



Natta!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0