Julklapps önskelista




Dom som känner mej vet att jag inte tillhör skaran av teknikens under.

DÄRFÖR, är det just nu lite taskigt läge här...


Internet krånglar heeela tiden. Det är typ 3 sidor jag kommer in på överhuvudtaget.
Måste ringa telia supporten i morgon.

Min digitalkamera kan bara ta 2 kort sen är "minnet fullt"!
Om det ens går att slå på den, vissa dagar funkar inte ens det.

Mp3´n som jag fick av pappa har dött. Den tålde tydligen inte några minus grader.
Kör just nu på den gamla, som funkar okej i alla fall. Peppar peppar!

Pulsklockan har fått fnatt, idag hade jag garanterat maxpuls! 213 i puls i nerförsbacke!
Då knatar man på rätt bra?! Haha!

Mobilen, ja den funkar hittills. Dock kan jag inte lägga över bilder från den till datorn.
Helskumt.


AHHHH!!!!

KUL att blogga med noll bilder?!
Käckt att man ens kan ta bilder?!

Hade ju varit skoj att ta lite formbilder och ha att jämföra med sen om några veckor?!



Har en del grejer som åker upp på önskelistan i alla fall...


Dret!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0