Klappjakt



Yes, idag ska jag försöka fixa till lite julklappar! Helst alla, utom dom jag ska beställa! :P



Haha, pappa ringde just!

-Hallå!
-Hej! Vad undrar du på?!
-Eh, du ringde ju mej?!
-Ja jag hörde bara att det skrek hallå i fickan! vad gör du?!
-Njae, jag är hemma o ska ut o shoppa snart. Har ni åkt till Karlstad?!
-Kallt?! Nej fan solen skiner ju!
-Ja, men ÄR NI I KARLSTAD?
-Jaha, är du i Karlstad?!
-Suck. Nej.
-Okej, inte vi heller, det va för kallt!

Herregud... Världens snällaste sötaste bästa, men vimsigaste pappa!
Man kan ju undra om det va kallt eller inte?! Och jag kanske borde köpa en hörapparat till pappsen i julklapp?!


Nu är min "pepparkaksgröt" slut, så jag ska svida om och bege mej ut bland alla galna norskar en stund!



Kryddade dock lite för mkt, bränner i halsen... Typiskt när man ska lyxa till de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0