Ööörkk!




Trött är bara förnamnet på vad jag är just nu.
Förstår inte, var ju ledig i helgen, så jag borde vara piggare...
Det är ju för fan bara onsdag än..!
:(

Höll på att skippa DH igår bara för att få gå o lägga mej, men samtidigt så ville jag så gärna se.
Och jag, behövde äta sista maten, så det blev till att hålla sej vaken ändå!


Firade lilla Mamma igår!
Hon hade gjort så fint! Gott bröd, 2 olika sorters paj och pavlova tårta till efterrätt.
(Ja, jag antar att brödet var gott i alla fall?!)
Det tråkigaste på diet är inte att hoppa över den goda kalasmaten, utan mest känslan av att man "ratar" mat, och ska va märkvärdig...
Det är verkligen inte så det är! 
För i slutänden räknas allt, och då kommer det inte vara värt en tårtbit!
Tänk er, 5 månader på diet och sen inte vara nöjd där uppe på scen!?
Är det då värt allt slit?! Gå upp klockan 5, åka på jobb, hem från jobb, direkt på gymmet för att skynda hem och äta/laga mat till dagen efter...
Nej, för mej är det inte värt det!
Jag är nöjd att få vara med, sitta med runt bordet och njuta av sällskapet!
Det är det dsom räknas enligt mej!


I alla fall, hoppas mamma hade en toppers födelsedag! :)
När vi kommer till Göteborg ska vi fira mera, bara du och jag!



Nu ska jag åka på jobb, får uppdatera gårdagens träning i kväll!

Ha en fin dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0