Piggelin!



Idag är jag så jäkla pigg och glad! Äckligt mycket positiv! :)


Har sovit ut ordentligt, vaknade lite efter 9. Och jag tror inte jag var vaken längre än till 11, halv 12 igår?!
Gött! Gick runt som en zombie igår på jobbet, så det känns skönt att ha lite krafter och energi igen.

Tränade på Raggen,och blev minst sagt utsliten. Har sagt det förr, och säger det igen;
När man får hjälp på sista repsen (som man egentligen inte orkar) det är då det händer saker!
Jag fick till världens pass, höll på att inte få av mej kläderna när jag kom hem,
axlarna var helt moooos!
Fick tillochmed sova på rygg inatt, vågade inte sova på sidan... ajajaj! Haha!
Älskar att vara där, lyckan är total! :)


Ledig idag, så jag ska få upp arslet ur soffan nu.
Ska ner till mamma vid 2, Clara o Caspian kommer dit, så jag ska vara lek-moster.♥
Efter det blir det gym, ben idag! Passar bra, hela överkroppen känns som typ överkard och manglad?!



Hörs! Ha en fin dag! :)





Mosters finaste Clara! :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0