Shoppat loss...



Blev ett bilköp idag! :)
En blå passat kombi -04, just nu jävligt skitig, med vinterdäck utan fälg.
There will be changes...! ;)

Nej men jag känner mej nöjd, var inte inställd på ett vrål-åk den här gången!
Blir skönt att ha en bil som drar under 1 liter/ milen och som inte kostar 1000kr i försäkring i månaden...!

Har redan börjat fantisera om allt jag kan lägga pengar på.
Och ja mamma, jag ska sätta undan pengar tills sämre dagar. :)


Tog med mej gymväskan när vi åkte för att kolla bilen, så direkt när vi skrivit papper drog jag och nya
pärlan till gymmet.
Gick en hel del bättre än passet igår, jag var väl fortfarande uppe i varv och exalterad över bilen?!
I alla fall, blev mage, bröst och biceps idag. Ökade i flies och lutande bänk.
Bänkpressen gick okej, men fuck vad jag inte gillar den övningen. Kan bero på att jag är svagast i den... :p
Biceps gick bra som vanligt, gött tryck! Dock funderar jag på att köra lite lättare vikter och mer högreps på biceps framöver, annars kommer jag aldrig komma ikapp med triceps så att det blir symetriskt?!
Får ta det där med coach Heidi tror jag bestämt!


Nu ska jag nog tacka för mej idag... 
och bädda sängen, så jävla jobbigt! :(


I morgon är det sovmorgon (tills halv 7) , och antagligen gymvila!
En dag heeelt utan både kardio och gym!?!




Natta!


Och, bilder på bilen kommer ikke dyka upp förrens den är tvättad!
Usch för skitiga bilar... ;)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0