That man is HOT!



Knatade ner till gymmet, och var helt inställd på ett benpass. Meeen, var nog många andra som tänkt likadant...
Och jag orkade inte köa, så det blev axlar så som det var meningen från början.
Bra pass, pump o bra tryck! Blev totalt utsliten, och klarade liite tyngre hantlar än förra veckan.
Efteråt var jag så jäkla uppåt, hade mest lust att köra passet en gång till.
Tror dock inte axlarna hade klarat det, så jag knatade hem istället. ;)

Åt mat o sprang över till Dahl o Mandel. Dom hade fått det så fint! :)
Tanken va att vi skulle se på DH, men jag fick inte med mej så mycket helt ärligt.
Det gick mest i Rockbåten... Och jag sitter här o skrattar för mej själv, crazy people!
Haha!


Och eftersom jag nu missade allt detta ståhej som brudarna bjöd på under helgen,
tänkte jag trösta mej själv med att hänga på Brusse den 21:a december och göra en ny... tattoo?!
:) Julklapp liksom?!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0