Träningsvärk...



-Sitter som ett smäck!

Var jäkligt motiverad inför träningen igår. Började med 3 magövningar, och körde lugnt o strikt och det gav resultat! :)
Sen vidare till baksida lår o rumpa...
Började med raka mark och upptäckte att jag valt totalt fel outfit för dagen! Herregud, så fort jag böjde mej så visade jag en god del urringning. Och jag lovar, jag gjorde det inte med flit och tyckte inte det var nån särskilt smickrande syn för den delen heller. Jaha, vad skulle jag göra då?! Skita i övningen?!
Nej, jag blev så jävla förbannad och tvingade mej själv att stå mitt kast och köra ändå!
Skämdes dock ihjäl mej...
När jag äntligen var färdig var det dags för lårcurl. Första setet gick helt okej, sen tog det bara totalt tvärstopp!
Kom upp i 5 reps, sen gick det bara inte! NU blev jag ju om möjligt ännu mer förbannad!
Fick plocka av lite vikter och köra fler reps i stället.
Så blev det dags för gående utfall. Haha, jag var så jäkla sur på mej själv så jag grabbade tag i 3kg tyngre hantlar än jag brukar ha och körde på.
Kickbacksen i cable blev tyngre än vanligt även dom.
Vidare mot triceps där jag verkligen körde skiten ur mej själv.
Inatt har kroppen värkt, och idag har jag sån jäkla träningsvärk..!


Vad ska man säga?!
När jag är glad tränar jag helt okej.
När jag är förbannad tränar jag bäst.


Så  jag får helt enkelt gå runt o va förbannad 24/7 ända fram tills påsk!

;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0