Tuesday.


Hade världens bästa dröm inatt, vilket (antagligen) gjorde att jag sov en halvtimme extra.
Så man kan ju undra på min morgonplanering, varför ska jag absolut ställa klockan på 5 när det räcker att jag går upp halv 6?!
Hmm...

Ska be att få meddela att jag har en väldans träningsvärk i biceps sen i förrgårs pass. Och det brukar jag aldrig ha annars! Nån som latat sej lite på sistone kanske, legat kvar på samma vikter för att det är lite bekvämare?!
Well, slut med det nu i alla fall! :)

Idag är det näst bästa dagen, framsida ben! Hat-kärlek!
Får se hur det kommer kännas, körde ju dom där knäböjen i måndags.
He...!



Nu ska jag agera taxi och hämta upp Dahl för att sen åka mot jobbet!
-DAHL, som för övrigt gått ner 10kg!
Skojar ni att jag är stolt och impad över bruden?!
DU ÄR SÅ JÄVLA DUKTIG!!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0