Medvind o motgång...



Okej, vi får väl börja med passet igår!
Ett jäkligt effektivt pass, tog max 1 timme och då räknar jag in uppvärmning och stretchning... ;) 
Axlar var det som gällde och eftersom jag gick på full speed blev det ett jättebra pass, tryck o pump!
Jättenöjd! Börjar bli lite starkare i axlarna... Finally!

Idag var det dock inte alls nåt tryck..! Nej jädrar vad trött och orkeslös jag kände mej! :(
Klarade av samma vikter som vanligt, men jag hade liksom "inget extra" att ge.
Men jag antar att man får sådana dagar, det ingår liksom.
Och jag har varit väldigt trött idag, så det var väl kanske inte så konstigt att det gick som det gick!

Funderar lite op hur jag ska göra i morgon, hoppa över morgon promenad?!
Gymvila?!
Är ledig från jobbet, så jag har tid att träna, samtidigt som kroppen känns väldigt sliten.

Jaja får se hur det blir, i morgon kanske jag är pigg igen?! :)

Borde i alla fall få till en hårfärgning... 
Råttfärgad utväxt är sååå jäkla hett alltså! Haha!





Fick till världens goaste middag förut!
Den vanliga efter-tränings-biffen, fast med rosé peppar!
GÖÖÖÖTT!








Nu blir det sista maten för idag!
Sen marsch i säng...

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0