Utvilad..


Skulle inte tro det du!

Bestämde med Marion att vi skulle träna ihop idag, och hon skulle va på gymmet vid halv 12.
Jag sträckte mej till 12, vilket i sej inte var jobbigt tidigt. Meeeen, morgoncardio var det ja!
Och äta minst 2 mål innan träning. Så det hela slutade med att jag fick gå upp tidigt ändå.
Men det var det i ochförsej värt! :)
Blev en bra träning på Raggen med en brud som har fått till en grym form!
Härligt att se...!


Efter träning blev det ett stopp nere på fält där pappa bytte däck och jag åt lunch.
Fick till en liten tripp till solarie-öarna oxå, maken på blekfet människa får man leta efter!

Åkte hem o hängde tvätt och sen däckade jag tydligen på soffan!?
Vaknade lagomt till Desperete Housewifes. Fick ju inte sett så mycket då,
eftersom jag somnat ifrån matlåde-fixet!
Så, nu ská jag ta tidig kväll, och hoppas på att jag är pigg i morgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0