Vecka 44.



Igår var det ju lördag...
Och för min del betyder det knappast lördagsgodis! Nej, på lördagar är det formcheck som gäller! :)

Denna veckan har gått fort, med massa rolig träning och inte minst bra träningssällskap! :)
Träningsvärken vandrar runt, just nu befinner den sej mest i rumpan...!

På vågen hade den hänt lite sen förra veckan; -0.9kg.
Börjar kännas på kläderna att det går neråt, skönt!


Träningen har sett ut som följer:

Måndag:
Morgonpromenad
Gym Mage / Rygg +Knäböj PB!

Tisdag:
Morgonpromenad
Gym Bröst / Triceps

Onsdag:
Morgonpromenad
Gymvila

Torsdag:
Morgonpromenad
Gym framsida ben / Vader /
mage

Fredag:
Gym axlar

Lördag:
Morgonpromenad
Gym Baksida ben o rumpa / triceps / mage

Söndag:
Morgonpromenad
Gymvila


Som sagt, har haft bra träningar! Helt klart nöjd med veckan!
Nästa vecka ska jag prova att trappa upp vikterna lite,
ska försöka ragga upp lite "pass-hjälp" till triceps o bröst passen.
Skulle behöva ha hjälp på sista repsen så jag verkligen kan ge allt jag har!


Men det är ju nästa vecka, en hel natt kvar att ladda på! ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0