Vilken jäkla start på november!



Idag blev det äntligen äntligen träning på Raggen igen! :)
Gick på tå hela dagen och kände sån lycka när jag slutligen klev in genom dörren!
Allt var sej likt, precis som back in the days. Ja, jag blev en smula nostalgisk...
Man kan säga att min träning "föddes" på Raggen.
Det var där allt började, men inte visste jag då att det skulle bära åt det här hållet! 
Är evigt tacksam för att Odd Uno och Ole ledde in mej på den här vägen.

Okej; till träningen!
Körde Mage/rygg, och jisses va jag slet idag! Kände mej helt slut efter marklyften, och det var första övningen!
Haha! Men när någon tittar på en och man känner lite press, ja då sjutton hittar man krafter man inte visste fanns.
Hade bra kontakt hela passet igenom, och tog ut mej till max.

Efter det var jag tvungen att prova på att sätta nytt PB i knäböjen, nu när det fanns starka män till undsättning.
Och tack för att den tanken slog mej, för visst sjutton blev de nytt PB! :) :)

Nu återstår det ju i ochförsej någta kilon tills jag når 100-sträcket, men närmare är jag!
HAPPY!


I morgon är jag ledig, i alla fall från jobb.
Har en ny träningsdejt, matlåda-lagning, solning, morgoncardio, fix i Dahl´s nya lya och tvättning på schemat så här långt. Snällaste pappa ska byta till vinterdäck på bilen oxå! :)



Slutligen. Jag skrev ju tidigare att allt började på Raggen. Även det där med att fylla i en träningsdagbok.
Komiskt nog fyllde jag idag i den sista sidan i träningsdagboken. På Raggen. Allt går runt, i sin gilla gång!

Och i morgon, ska jag skriva första bladet i nya boken... På Raggen!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0