Allvarligt.



Att va godissugen på det här stället är ganska länlöst.

Jag har i kylen:
Paprika
Tomat
Gurka
Sallad
Gamla ägg
Jordgubbsvin (kommer nog aldrig drickas upp!)
Minikeso
Minimjölk
Udo´s Choice


I frysen:
Kyckling
Biffkött
Torsk
Lax
Broccoli


I skafferiet:
Havregryn
Kruskakli
Saft
Bakepro
Pannkaksmix från PF.
Te i en jävla massa smaker.
Hermesetas strö
Sukrin
Ris



ÅH VAD MYCKET GOTT MAN KAN LAGA AV DETTA!!!

Fy fan, jag känner mej själv alldeles för bra.
Skulle jag haft nåt hemma hade det garnanterar legat i magen nu!


Haha, that´s why jag bara kan ha livsnödvändiga saker hemma!





                                                         
                                                            Världens största göttegris!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0