Bra avslut på veckan!



Sitter i sängen och uppdaterar nu, för så fort det är gjort ska jag somna; BUMS!
Har en hård vecka framför mej, då denna mest gått åt till att "komma igång" igen.
Veckan som kommer blir det andra bullar, nu ska det byggas för fullt igen!
Axlarna får väl kanske få vecka till på sej, så det inte blir fler bakslag nu.


Idag var det skitskoj att träna! Körde baksida ben och rumpa, bröst och triceps.
Brukar dela upp det på 2 pass, men pågrundav gymvilan igår, fick jag slå ihop det till ett pass i stället.
Och just idag passade det prima då det var massa roligt folk där nere...!
Det gör så mycket när folk HÄLSAR och kan byta några ord.
(inte minst pusha varandra lite!)
Trevligt! :)




Har ni förresten sett bilderna från Nm?! Herregud, så mycket braaaa!
 Ligger en hel del uppe på Iform.no

mms_image


Cissi vann +163 cm och även overallen!
Bilden snodd från hennes blogg.


Väntar ännu mer spänt på mitt diet-upplägg nu när man ser alla fina
tjejer från helgen.

Men nu får jag väl tacka för mej och ta kvällen.
Imorgon drar som sagt en ny vecka igång,
så det gäller att vara fit for fight!





Dagens ros går till Mamma idag!
tack för att du stod ut med allt paypal krångel...!
Finns ingen som du!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0