Bra dag!


Lediga torsdan.
Och jaa idag har jag i alla fall fått en hel del gjort!
Tvättat 3 maskiner, lagat matlådor för 2 dagar (bara 8stk!) handlat mat, städat och hämtat ut paket.
Sen har jag varit o införskaffat den där CLA´n, starkt grönt te och maskros te. Burn fat! Burn!
Fick med med en ny hushållsvåg hem oxå, eftersom dom 2 jag köpt innan har varit värdelösa...
Hoppas på bättre tur med denna! Josse fjäskade till sej varsitt mega-städkit till oss oxå. Haha!
Det gäller att ha charmen tydligen!


Hade me Ida på träning idag, och hon var jätteduktig! Fick dock ett sms förut om att hon redan börjat få rejäl träningsvärk. Jaja, man lär sej att älska det med till slut. :)
Min egen träning gick väldigt bra idag, bra kontakt, bra ökningar! Beror med all säkerhet på all ny
motivation jag fått nu!


Ska dricka upp resten av te-dagsdosen ( 6 koppar om dan!) och sen hoppa i säng.
Läsa på lite inför ett möte jag har i morgon.



Natta! :)



 
Leveransen från gymvaruhuset!
(Observera utan den jäkla CLA´n)




 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0