Da er vi igang...!


-Citerat Coach Koi! :)
Fick mitt diet upplägg förut, massa nytt, och framförallt massa maaat!
Men jag ska i varjefall inte ropa hej än, för jag vet ju att undan för undan kommer det ryka kcal!
Och kilon såklart! Gleeeder meeg! ;)




Har kört ben och vader idag, och blev måttligt besviken på mej själv när jag inte klarade
toppa förra veckans knböj!
Så nu MÅSTE jag klara det nästa pass.
Annars kommer jag blir rejält grinig om jag känner mej själv rätt!
Veckorna tickar ju på, och jag ska fan mot dom där 100kg´na!



Och så måste jag bara få skryta över hur jävla briljant jag är...!
Beställde ju från Gymvaruhuset i förrgår. Skulle egentligen bara ha BCAA ocg CLA.
Sen slängde jag med lite annat bara för att.
Men hur vare nu Alexandra?! Beställde du CLA?!
Neeeej! Så jäkla typiskt! Får springa o köpa det i morgon då. Yeay!



Nu måste jag dra fram den där lappen, matdags igen! :)








Kommentarer
Postat av: Sis

Smart ;)

2010-10-28 @ 11:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0