Dåså.



Blev att boka läkartid på måndag. Lika bra att kolla upp det här, verkar ju inte gå över av sej självt.
Och är det inga fel att hitta, då ska jag jubla och köra igång lite försiktigt igen! :)

Tills dess blir det lugnt, bara promenader. Tråkigt tråkigt...!



Fick ett litet infall igår med. Kanske ska sälja bilen?! 
Alla pengar jag betalar på den i månaden, tänk så jäkla mycket jag kan göra för dom...!
Resa, läsa och lägga en stor del på träning. Fan, jag skulle kunna ha en PT anställd året runt! ;)




Köpte nya BODY igår, och jag blir så jäkla deprimerad! (Ja, inte av själva tidningen alltså!)
Inte nog med att jag missar både SM och NM som avgörs denna helgen.
Nej, det ser mörkt ut för Fitnessfestivalen oxå.
Åh, jag vill så gärna åka! Heidi kommer, Jay Cutler kommer!
Har inte gett upp än, på nåt sätt måste det gå att få till.

Ska klura ut en kanonplan.




Men nu ska jag packa ihop lite grejer och bege mej mot fredagsmus på Eda.
DET är bättre bra de!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0