Klädbyte.



Japp, nu var det läskiga mötet över. Mina nerver är under kontroll igen! :)




Åkte egentligen bara hem emellan för att hämta mina matlådor,
men nu när jag ändå är här tar jag o kör ett klädbyte.
Orka åka på jobb i jeans o stövlar?!! Näej, på med slappkläder!
(läs fula mjukisbrallor!)



Efter jobbet ikväll blir det raka vägen till syster yster o gullungarna.
Blir Idol och fredagsmuuuus! 
(dont worry, jag har bara tänkt lyxa till det med lite pepsi max. Matlådorna hänger med dit!)




HA EN FIN FREDAG!




Och kör försiktigt, för det är snorhalt ute...!







Jag ångrar mej, klart som fasen det blir julmust ikväll..! Love it! 






 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0