Lång måndag.



Haha, kan lova er att jag INTE sov tillräckligt inatt! Kanske blev 3 tmmars sömn?!
Vaknade helt klarvaken, och kunde absolut inte somna om.
Så vid 3-4 tiden började jag läsa gamla tidningar för att bli trött. Hjälpte ikke.
Tillslut gav jag upp och hämtade datorn. Betalade lite räkningar, och läste en sjuhelvetes massa bloggar.

Tillslut blev klockan i alla fall 5, och jag kunde äntligen gå upp och knalla ut på morgonpromenad. :)
Gick runt lite i kvarteren, och filosoferade över vad som komma skall! ;)
Kände mej trött, full av träningsvärk men väldigt lycklig!


Blev dock lite down o trött på jobbet, men lagom tills gymmet fick jag en dos ny energi!
Stod rygg/mage på planeringen idag, och det var längesedan ett ryggpass gick så bra.
Kände plötsligt en känsla jag inte kännt på länge, det kändes liksom... precis som förr?!
Bara att lassa på, piece of cake!
Gött! :)



Sammanfattningsvis så har jag haft en braaa dag...!
Firade det genom att beställa lite från Gymvaruhuset. (medans det fortfarande finns kvar av lönen!)


Nu ska jag ställa klockan och hoppas på fler timmars sömn inatt!





 Måste köpa ny ormsalva oxå, som ett försök att lindra lite
träningsvärk...!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0