Life Is Good.



Har haft en jättebra, lugn helg! :)
Jag blir så inibomben seg av smärtstillande, så jag har inte orkat göra mer än nödvändigt.
I fredags blev det Eda mys, är väl min förnuvarande enda familjetradition?!

På lördag morgon stack jag o Pernilla till Karlstad. Hon skulle shoppa o beställa grejer till huset,
jag fick agera sällskap och smakråd. Så nåde den som klagar på hennes toainredning!
Var även inom Ikea och brände lite pengar jag egentligen inte hade, bra där! Ahh!
Men, det var en kanondag, jag fick träna skrattmusklerna rejält. Hon är helt underbar lilla P! ♥ :)
På lördagkväll blev jag bjuden på finare middag hos Dahl-Asp familjen.
Såg på "Sommaren med Göran". Det var ganska tragiskt, det kunde lika gärna varit en film om mej o Dahl.
Vi är ungefär lika smarta och smidiga... Suck!

Igår sov jag bort halva dagen, vaknade lagom tills min promenad-dejt Brusell kom.
Vi gick en sväng och taggade upp varann inför Rock at Sea. En månad kvar! :)
Hon visade mej sjukt snygga klänningar på nätet, vill ha allihop!
Men kanske kunde unna mej 2 stk?! ;)

Ja, detta summeras som en bra helg, med mycket bra sällskap! :)


Stop Staring dresses


Jag vill ha...!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0