Lillebroren o jag!



Det blev promenad till slut. Lånade "Lillebroren" Caspian och tog en sväng till Norge.
Dom har så många bra jobbiga backar där..! ;)

Jag o Caspian har ju faktiskt umgåtts en hel del nu på slutet.
Tror iochförsej inte han är medveten om det,
han sover gott när jag sliter och puttar honom backe upp o backe ner.
Men jag tycker i alla fall att han är ett mycket trevligt sällskap!
För att inte tala om sött o gulligt sällskap! :)



Ska börja fixa inför morgondagen, jobbet kallar igen!
Matlådorna ska fyllas och träningsbagen ska packas.

Och sen blir det tidig kväll, morgonpromenad innan jobbet...
Alltså kommer alarmet dra igång lite efter 05.00













Har skickat iväg ett mail nu på kvällen. Hoppas hoppas på positivt svar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0