Pigg o gla!




Igår var det ungefär som natten före julafton här hemma.
Jag låg i sängen o vred o vände på mej, det var omöjligt att somna, jag var så uppe i varv!

Så när klockan väl ringde 05.03 så var jag redan vaken.
(Varför 3 minuter över?! Ingen aning, nån fix-idé jag fått!)
Upp o hoppa, såg till min glädje att det var plusgrader ute!
Blev det 50 min promenad, kände mej positiv och entusiastisk! :)


Nu låter det ju som att det ska komma ett "men"...

-Fast det gör det inte! För min dag har varit kanon! :)
Gymmet gick perfa, axeln sitter på plats... Och idag trappade jag ändå upp vikterna litegrann.




Nu ser jag framemot hösten, vintern och framförallt nästa år! :)




Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0